Elininanasi SultanSinan en çok 12 hafta en normal 10 hafta.hafya buyudukce kurtaj daha zorlasir.neden oluyirsunuz
Sinemarslannnn Yasal olarak 10.haftadan sonra yasak keyfine yani , ama tabi mecburu sağlık durumları ve bebeğin durumu ile ilgili bu süre uzuyor
SultanSinan Elininanasi ilk bebeğimi karnımda kaybettim.Çok sükür şu an 12+3haftalik gebeyim.Oldu ki yine karnimda kaybedersem normal doğum mu yaptiriyorlar yoksa nasıl oluyo diye merak etmistim.
Elininanasi SultanSinan hayr lokal anastezi uyguluyorlar ve vakum yoluyla çekiyorlar.bazi dokyorlD kesi makasiyla bebegi hisselwre boluyolar 😞😞😞tam tamina 1 bebek gibu cikmiyor yani.eli kolu kfasi parçalanmiš halde çikiyor Sizim dediģiniz normal doģum.Allh korusun 16 haftadan sonra baslar.mesela teyzemin gelini 20 haftalikken bebeģini kaybetdi.normal doģumla çikardilar bebeģi.bende 14 haftalikken kayb etdim kizimi.bendede anestezi uygulandi.
Zeynnpk SultanSinan böyle düşüneceğine dua et. Boyle düşunmekle belki saatine gelir. Moralini yüksek tut. Tevekkül et. O korku hep var biliyorum ama dua ve tevekkül dogru olan.