AydanB Nursel45 evet benim secimim doktoruma korkularimi anlattim oda bana eger boyle dusunuyosan kendine eziyet etme sana da bebege de yazik dedi bende kendim icin en iyisinin bu olduguna karar verdim😊
AydanB Atlass ayy ismini gorunce degisik oldum oglumun adi atlas olucak insallah 😊 senin de az kalmis hayirlisiyla kucagimiza Alalim
Nursel45 AydanB bende çok korkuyorum benim oğlum normal doğuma hazırlamış bile kendini hep baş aşağı pozisyonda doktorum ille de normal diyor sanırım sezeryan olucam yine de 🙄
AydanB Nursel45 sen nasil istersen oyle yap kimseyi de dinleme 😊 sonucta biz dogum yapicaz karar bizim ben kimseyi dinlemedim ve korkma sonucunu dusun