Oknsm Kizlar igneyi bugun yaptirdim cok fena bi sekilde kalcam agriyor ustune bile uzanamiyorum sizdede oluyor mu
Dgn2 Oknsm ben kullanıyorum haftada 1 kere vuruluyorum agrısı normal endiselenme yaglı bir igne oldugu icin 2 veya 3 gun agri yapar
Damalakko Oknsm bende dün yaptırdım o iğneden benimde çok ağrıdı üzerine yatamadım neyse ki kaldı son 2 iğne ben 5 günde 1 kullanacakmışım
Oknsm Dgn2 anladim cok tesekkurederim baya agridi icin acaba normal mi yoksa bi tek bende mi oldu dedim gecmis olsun sizede 😊
Oknsm Damalakko çok geçmiş olsun sizede evet ya baya agri yapti 😕 normal demekki bi tek bende olmadigina gore