Dozturkgol 35 hafta 2.627 gr bundan sonra haftada 150-200 gr civari almasi gerekiyormus kilosu haftasina gore iyi dedi doktorum
Asnakar Busez663 aşırı az evet kaç dr gittim hepsi iyi gelişimi normal dedi ve bunye ile alakalı sanırım ben de kilo almadım ödemim yok 5 6 kilo aldım sadece
GulcanYvz Kızlar maşallah ne güzel bebişlerin kiloları bende 32+4 te gittim 1907 çıktı 4 günlük gerilik var dedi ama önemli değil dedi ztn programlarda o civarda diyor sizinler maşallah 3,5-4 doğar böyle giderse ben minyonum aşırı beklentim yok kızımdan 😁🤭