Aysn6767 Ben emzirme dönemim bitsin de ilaca başlıyım diye bekledim 2 yıl boyunca ama bırakamadan hamile kaldım,evet anksiyete çok çok zor bir psikolojik rahatsızlık,yaşamayan anlayamaz türünden.Ama çareyi sadece tevekkül etmekte buldum.Evet ara ara ataklarım geliyor,boğulacak gibi oluyorum ama kendimi teskinlemeyi,telkinlemeyi öğrendim.Allah yardımcımız olsun.