Güzel hamileler yada doğum yapmış anneler
süper bi önerim var size ben ilk gebeliğimde kakao yağı ve bio oil kullanmıştım fakat son ayda karnım çatladı doğum sonrası çatlaklarım geçsin diye badger markasının çatlak kremini aldım şans eseri denediğim bu ürün varolan çatlaklarımı bile geçirmeye başladı bu gebeliğimde biraz daha kilolu olduğumdan erkenden başladım kremime(3.ayım) ürün biraz küçük ama çok yoğun ve tamamen doğal içerikli doğal yağlı uzun gidiyor yani doğum öncesi ve sonrası kullanın banada dua edin olur mu😍