Kızlar 7+2 haftalığım ikinci gebeliğim, bugün ilk kez usg girdim tahlillerimi yaptırdım. Bebeğin kalp atışları ve keseye yerleşimi çok güzel ancak arkasında yoğun bir kanama varmış 3 cm büyüklüğünde. 9 aylık bebeğim var emziriyorum. Emzirmeden kesmemi söyledi doktor, rahmim kasıldığı için oğlum emerken bebeği dışarı atmaya çalışıyormuş vücudum. Progestan başladık ama emmeden nasıl kesicem bilemiyorum zaten sadece tek göğsümü emiyor ama diş çıkarma evresinde olduğu için bana çok ihtiyacı var memede sakinleşiyor. Nasıl yapıcam bilmiyorum Kıyamıyorum ona 🥺🥺