Kızlar kan ilacını içip üşüyen var mı acaba ben içince çok üşüyorum elim ayağım buz oluyor arkadaşım ise tam aksine sıcaklanıyor acaba bende mi bir sıkıntı var kan tahlili yaptırmadım ama doktorum kullan dedi doğuma kadar ve mide bulantısıda aşırı yapıyor tok iç demişti bana ama hala aynı… 😐