Esrayigit Kullananlar var mı sizce manuel mi almak mantıklı yoksa elektrikli mi elektrikliler çok pahalı yA manuel kullanıp memnun kalanlar yada alanlar görüşlerini yazabilir mi
Psikolog-anne Esrayigit mochi nin var canım 100 TL falan sanırım, bir göğsünü emzirirken diğerine sabitliyorsun, kendi kendine alıyor sütü ordan. Gayet kullanışlı öneririm. Elektirikliye bir ton para vermeye gerek yok
minikcasper Esrayigit manuel sıkıntı bence ya onu sıkmak falan eli ağırır insanın. Elektrikli uygun fiyatlılarda var takipte kal indirime giriyolar girdiği gibi al.
gzmdnz35 Esrayigit iki gün önce mochi kampanyası vardı 79 TL düşmüştü burda paylaşmışlardı bende aldım henüz kullanmadım ama kuzenim kullanıyor çok memnun olduğunu belirtti bende deneyeceğim
Esrayigit Psikolog-anne aynen duymuştum elektrikliler çok pahalı ya belki hiç ihtiyacım olmayacak o yüzden bi ton para vermek istemiyorum
Hazal2020 Psikolog-anne bende mochi aldim insallah memnun kalirim elektrikliden ben korkuyorum acikcasi bir tarafta sagim olurken çocuğu emzirsen elektrik carpar diye ben korkarim ,😂😂😂