Deniz0212 8 haftalık hamileyim ve geçen hafta doktora gittiğimde bebek aşağı yerleşmiş dediler ama kalp atışını duyduklarını söylediler bana dinletmediler çok korkuyorum şuan mide bulantım yoğun bir şekilde başladı
Arya12 Deniz0212 mide bulantının olması iyi bir şey canım. Demek ki kalp atışı var ve hormonların yükseliyor. İçini ferah tutmaya çalış.
MiniKaya Deniz0212 canım kusma ksin olucak diye birşey yokki benimde bulantılarım oluyodu midem rahatsız oluyodu boğazımda birşeyler oluyordu ama kusmuyordum sırf rahatlamak için kendim gidip çıkartıyordum bende senin gibi bulantım olucak koşa koşa lavaboya gidip çıkartıcam diye bekliyordm ama öyle değil 😊
Arya12 Deniz0212 tamam canım illa kusmana gerek yok ki. İlk zamanlar benim de sadece bulantılarım vardı. Sonra maalesef kusmaya da başlamıştım.