Kaderag İkiz anneleri doğuma kaç gününüz kaldı en son kaçıncı haftada alınır dediler ? Bizim bir sıkıntı olmazsa en son 37 ye kadar bekletilir dediler şuan 33+5 iz 😊
Nurcihan34 Kaderag evet canm 37 ye kadar bekletiyorlar nadir de olsa 38 i gören varmış. Bende 35 . Haftayı bitirdim gün alacağız bakalım ne zaman dicek
hhb53 Kaderag MaşaAllah 24üm daha o günlere gelmek nasip olur bana ve tüm ikiz anne adaylarına. Şimdiden kendimi çok ağırlaşmış hissediyorum. Siz nasılsınız işinizi yapabiliyomusunuz ? Göbek çok rahatsız ediyor mu ?
Ensar1234 Kaderag 32+6yım geçen hafta sancılandım iki doz ciğer geliştirici yapıldı üç gün hastanede yattım ilaçlarla durdu 35.haftada alırız dediler sürekli yatıyorum kalktığım anda ağrılar sızılar başlıyor çoook zor bu ikiz hamilelik allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻
Kbra-bhr07 Kaderag bende 28+4 oldum dün kontrolümüz vardı doktor bu haftalarda doğarsa sekel kalır dedi 34-35leri görmemiz lazım istirahat edeceksin bol bol dedi şimdiden zorlanıyorum özellikle kıyafetlerimi giyerken
Kaderag hhb53 işimi yapıyorum canım ama kendimi yormadan sadece yemek sıkıntım var onu yapmıyorum çok ayakta durmamak için annem, kaynanam hallediveriyor. Büyük temizliğimi de onlar yaptı yardım alabildiğin kadar al
Kaderag hhb53 ve göbek bu zamanda rahatsız ediyor her konuda ama en çok göbekten uyuyamamak zorluyor artık bebekler kemikleştiği için sağda birinin başı acıtıyor dönünce solda birinin başı derken uyuyamıyorsun😣
-Minnaklarin-annesi- Haftamda sancın çıktı iki doz ciğer geliştirici yaptı doktor en azından 34ü gör ayağa kalkma dedi şimdi 30+4 olduk korkuyla gün sayıyorum 🥺
Kaderag -Minnaklarin-annesi- benimde 30 haftalıkken sancım çıktı ciğer geliştirici vuruldum hastanede kaldım Allah’ın izniyle bişey olmaz bak üzerinden 4 haftaya yakın geçti bile gönlünü ferah tut 🥰🥰
Enesh -Minnaklarin-annesi- öncelikle geçmiş olsun ben de ayan hastanedeyim tek yumurta ikizlere hamileyim erken doğum riskim var araları iki hafta açılmış 2 doz ciğer geliştirici ine vurdular daha hiçbiryer söylemiyorlar sonumuz hakkımız da hayırlı olsun inşAllah sağlıkla kucağınıza alırız süz de mi tek yumurta ikizi hamilesiniz???
-Minnaklarin-annesi- Kaderag inşallah benimkilerde bekler korkuyorum bazen çok aşşağıda hareket ediyorlar 🤲🏻
Gul32 Ben daha 21+5teyim. 128 gün yaziyor ama dediginiz gibi erken alinirsa ne olur bilmiyorum. Ama zorlanmaya basladim artik, gobek buyudu, sirt agrisi bel agrisi hic bitmiyorrrr
Kaderag Gul32 evet canım o zamanlar bu zamanlardan benim daha zor geçmişti ağrılar çok şiddetli oluyor dikkat et kendine, bebeklere 🥰
Kaderag Kbra-bhr07 görürsün inşallah canım bizim haftalarımızı doktorunun da dediği gibi istirahat önemli kendini yorma 😊