Bazı devlet hastaneleri çok iyi ama genel olarak çok yoğun olduğu için ilgilenme ve üslup problemi var
Birde özelde kendi doktorun giriyor takip ediyor ama devlette gittiğinde kim varsa kime denk gelirse
Kuzenim sancısı gelince bir gösterelim zaten yakın diye devlete Gitti hemen Doğuma almışlar çatısı çok dar olmasına rağmen normal Doğum diye direttiler alttan 20 dikişi vardı bin pişman oldu bir aya zor iyileşti
Özelde para verdiğin için mecburen saygılı davranıyorlar