Ebrgnclk Herkese merhaba öncelikle🌸 17 haftalık hamileyim. Bazı günler bebeğimin hareketini çok hissetmişken, bu günlerde çok hissetmiyorum. Bu nedenle endişeleniyorum. Sizlerde de böyle durumlar oluyor muydu, hissederken birden hissedemediğiniz günler..
ceren90 Ebrgnclk geçenlerde bende aynı konuyu açmıştım buradaki anneler içimi rahatlattı sağolsunlar gerçektende dedikleri gibi tekrar hareket etmeye devam etti😌ayrıca senin haftada ben hiç hissetmiyodum bile😁