BalAsel bende aynı duygulardaydım operasyon olursa nolur fln diye hiç aklıma gelmezdi umarım kendiliğinden düşer demek ama 5 gün boyunca bekledim nasıl bir psikolojiyse bu acım var biliyorum nasıl bir kanamam var hemde ama acımı hissetmedim rahatlama geldi. kalktım yemek yedim annemleri yolculadım fln.bana o stres hissettirmedi diyorum şimdi. bir sonraki ay stres fln kalmayınca acıyı baya hissettim. Rabbim sağlık sıhhat versin. çok geçmiş olsun