UrasEgeninannesi Yildizz00 34.haftayı bitiriyoruz oğluşla. 37-38 gibi Allah nasip ederse bende normal boyayla boyamayı düşünüyorum. Sıkıntı olmaz dedi doktorumda zaten.
Barkoddg Ben 38. Hafta da normal boyayla boyadim 20 dakika bekledim yikadim hemen beyazlarim coktu kendimi iyi hissetmeye cok ihtiyacim vardi😐
Nino Barkoddg kuaförüm normal boyayla boyamış kndini hamileyken ben cesaret edemedim inoa diyenler var ama deneyenlerden tavsşye almak lazım
ilseng Geçen doktora gittiğimde benden önceki hasta kapıdan gelip sordu 7. Aydaydı sadece bitkisel boya ile mümkün olduğunca dibine sürmeden boyayın dedi doktor
Dilosarda Ay ben istedim bir göz allah verdi iki göz bende bu soruyu araştıeıyordum😂 kızlar boyatan varda yazsın ama nasıl hangi boya bilgilenelim bizde
Yildizz00 Eczaneden bitkisel boyayla boyayabilirsin dedi doktorum öyle alıp kullananlar varmı acaba hangi marka aldılar