Taze-anne canım daha önceden adet düzensizliği varmıydı benim hormonel sorunum vardı doktoruma bunu söyledim 10. Haftada ultrasona göre bir adet tarihi belirledi yani normalde adet tarhim 28 şubattı ama ultrasona uyumlu 20 şubat çıktı şuan 22+6 dayım ozamandan beri hep haftası uyumlu çıkıyor eğer adet düzensizliğin varsa ondan kaynaklı öyle çıkıyor olabilr yada bazen bebek gelişimi 1 hafta önde veya 1 hafta geride olabiliyor endişelenme