Kızlar merhaba ❤️
38 haftalık hamileyim bir oğlumuz olcak. Son 2-3 aydır kaan ismine karar vermiştik ama bunara görüştüğümüz kişiler kağan ile çok karıştığını kullanımının çok zor olduğunu söylediler. Bende sizin de fikrinizi almak istedim. Bir de yanına acaba bir isim daha koysak uyumlu isim önerilerinizi alabilirim☺️