Merhaba arkadaşlar, 4 hafta 5 günlük gebeyim. Hastanede betaya bakıldı 1500 civarlarında çıktı ama alttan muayene yaptı ve keseyi göremedi. İki gün sonra tekrar gittim yine betaya bakıldı, betaya göre sağlıklı gebelik fakat keseyi göremediğini söyledi. Kese gibi bişey var ama bozuk gibi duruyor dedi. Dış gebelik mi nolucak dedim. Kesin bişey yok, iki gün sonra yine bakıcaz dedi. Acaba dış gebelik midir, başına böyle bişey gelen var mı acaba?