Kızlar benim sol dizimden aşağısında ayaklarım dahil aşırı bir sertlik var gezince biraz iyi ama çok geçmiyor sabit kalınca kaskatı kesiliyor son haftalarım ödem yüzünden her yerim şişti ama bu sertlik neden oluyor ne yapmam lazım çözemedim :( doktora gitsem hangi bölümden randevu almam gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim