SeldaSngl Kızlar merhaba, 2 li tarama testini 14. Haftaya girmeye 1 gün kala yaptırsak sorun olur mu? Şehir dışındayım o tarihe kadar da dönmeyecem malum durumdan dolayı burda hastaneye gitmek istemiyorum tecrübesi olanlar yardımcı olursa sevinirim 🤍
Selin17 SeldaSngl canım hastaneye gitmek istemiyorsan ikili taramayı nerde yaptıracaksın.. doktorunla görüş istersen
Esoo0698 SeldaSngl Gidebilirsin canım bende 12 haftalıkken gidicem 11-14 arası olduğu için sıkıntı olcağını sanmıyorum 😊😊
SeldaSngl Selin17 ben şuan şehir dışında olduğum için buradaki hastaneye gitmek istemiyorum. Çok kalabalık ve bilmediğim bir doktor. Ancak 13+6 da kendi doktoruma gidebilecem o yüzden sordum 🤗