Benimkide öyleydi galiba . Yani tam hatırlamıyorum şuan ama kese bellimbelirsiz gibi vardı önce sonra doktor daha önce düşük yaptığım için belki boş gebelik vb olur dedi . Hcg değerin iki güne bir iki kat artar eğer sağlıklı bi gebelik olacaksa demişti biz kan tahlili yaptırmıştım ili katından biraz daha yüksek çıkmıştı hatta ben acaba ikiz falan mi mi diye düşünmüştüm🙈😂