Kptny ilk gittiğimde 34 idim saat 4 te gittim eşim anca izin aldı randevu zaten o saate bulabildim bu saatte geldin nie geldin ne alcam ben bizde yorgun oluyoruz dedi bebeğin olcumlerine bile yalandan baktı geri bu çocuk dedi pazartesi geri gel dedi sonra dedim belki Ogün tersti bı daha gideyim 38 faftalikken gittim yani geçen hafta ki saabhin köründe gittim randevu bulamadım diye bu çocuğu nasıl dogurcan dedi ilk dalga geçti sonra kilosu kaç dedim daha bakmadan ultroson ile 3 kilo deyip dalga geçti bu çocuk çok toplu falan değil ki dedi zaten bir yandanda özele gidiyordum ama doğum çok önerdikleri için orda da kontrol olsun orda doğum olabilir dedim ama bugün özelde doğum yaptım dedigiyle alakası yok yani