Baharbal DuyguY hadi gözün aydın canım benim rabbim uzun ömürler versin bizde dün akşam taburcu olduk benim kanda enfeksiyon var dediler 1 gün onun için yattım bi günde bebekte sarılık çıktı öyle yattık çok şükür şimdi evimizdeyiz
hsaret_89 Turanaaa bizde 40+1 olduk ne gelen var ne giden hareketsiz biride degilim yuruyus yapiyorum devamli ama gelmeyince gelmiyor demekki.. sicaklar bir taraftan hamilelik bir taraftan cok bunaldim insaallah bir an once saglikla aliriz kucagimiza
Turanaaa hsaret_89 Hic sorma ya,bende shimdi 40+3 oldum,artik soranlardanda biktim, gelmiyo naapiim🥰😂