40+1 haftalik hamileyim. Dun doktor cati muayenesi yapti(hic acimadi korkulacak biseg degil) hic acilmam yokmus, kontrol etti hershey cok iyi dedi, bi hafta sonra tekrar gel dedi. InshAllah ona kadar gelir bu bebis😔🥰Napicagimi bilmiyorum, bu durumla karshilasanlar varmi? Bu arada herkes daha karnimin dusmedigini soyluyor, dusmezse ne olur?