Edosss Kizlar merhaba 37. Haftaya kadar çalisabilir raporu aldım. Çalışma izni bittikten sonra tekrardan rapor almak gerekiyor mu? Bu konuda beni aydınlatabilir misiniz?
nisemom Edosss 37 de mecbur ayrılmak zorundasınız. Hic bir kurum yasal olarak çalıştıramaz. Yani rapor almak zorunda degilsiniz
Nnur1 Edosss 36.haftamda çalışamaz raporu aldım, doktorum sisteme girdi, kendi çalıştığım iş yerinin sistemine otomatik olarak düştü. Ama ben yine de raporumun fotoğrafını gönderdim ne olur ne olmaz diye
Betim Edosss kamuda çalışıyorum canım ben 32 de çalışır raporu aldım kuruma teslim ettim raporu resmî yazı ile .. 37 de doğum öncesi izne ayrıldığıma ilişkin yeniden doktor rapor verdi yine aynı şekilde resmî yazı ile raporu teslim ettim
Edosss nisemom Evet biliyorum fakat rapor bittiği zaman doktor tekrar birşey veriyor mu? İzne ayrılmam için ya da muhasebe bu durumda ne yapıyor.
Nnur1 Edosss tekrar rapor almak gerekmiyor. Bana hastanemin rapor işleri şunu söyledi; doğuma gelirken bu raporun bir nüshasını getirin biz işleminizi gerçekleştireceğiz sisteme otomatik olarak düşecek
Edosss Nnur1 ben çalışabilir raporu aldım. doktor bana artık çalısamaz raporu vermicem sen istediğin zaman izne ayrılabilirsin dedi. Muhasebeye kalıyor gerisi dedi. Ama siz şimdi çalışamaz raporu aldım diyorsunuz. 37. Haftada ayrılsaydınız rapor otomatik mi devreye girecekti.
Nnur1 Edosss evet 37.haftada sisteme otomatik düşüyor ama bazı iş yerleri raporu görmek istiyor. İşvereninizle görüşüp raporu isteyip istemediklerini sormanız gerekiyor