AysenKamran Kizlar selam benden kahve koyu renk kan grliyo 7+1 gunundeyem bu normalmi? Yarin doktora gidicem dusuk tehlikesi ola bilirmi acaba?
esosh AysenKamran Tabi ki doktora gidin, ama bende ilk günden beri halen oluyor. 12+4 üm. Bebek kendine yer açtıkça kılcal damarlar kanama yapıyormuş. Sakin olun, ama doktora da mutlaka sorun
Rumit AysenKamran AysenKamran telaş yapmayın ama bir an önce doktora gidin. İnşaallah herşey yolundadır
Dykdyk AysenKamran Bende öyle başladı sonra kırmızı kanamaya döndü hemen doktora gittiğim için müdahale edildi. İstersen yarını bekleme bugün gidebiliyorsan git doktoruna
Aysehatun AysenKamran yarın bekleme bugünden gitmelisin ben kabverengi akıntıları 2 aydır yaşıyorum ilac igne ve hep dinlenmedeyim sana tavsiyem bekleme hemen baksinlar hastanede gecmis olsun