Dün doktor kontrolündeyim. Göbeğimi okşadım, doktor göbeğini okşama, göğüslerine dokunma doğumu tetikler dedi. Sonra kadın doğum uzmanı görümcemle konuştum o da teyitledi. Erken doğuma neden olabilirmiş. Ama bu benim yapmaktan hoşlandığım ennn sevdiğim hareketti😔