Kızlar adet günümde yani iki gün önce test yaptım negatifti , 2 oldu adetim geçeli ama pkoluyum bir yanım kalk bi test yap diyor bir yanım 2-3 gün daha bekle kan ver diyor 🤦🏻♀️
olma ihtimali bile güzel olunca kararsız kaldım iki gün önce yaptım ya çıkmadı silik bile acaba şimdi yapsam çıkar mı beklemek mi gerekir ?