HilalG Semragokbudak Biz 27 olduk Allaha şükür 🤲17 de gösterdi kızım kendini doktor yine de detaylı da netleşmesini bekle dedi 🤗
hnrgns Makbule52 benim 13 14 kız dediler hep ,16 erkek oldu cinsiyet belli olsa da siz yine de kesin gözüyle bakmayın
Semragokbudak Plinn ikili test yaptirmaya gittim 1 hafta once ama yaptiramadim cunku gec dolenme olmus bebek kucuk dedi 2 hafta sonraya gun verdi
Semragokbudak [silindi] aynen ole bbenimde ilk gebeligim insan cok tedirgin oluyo ya en ufak bi agrim olsa acaba bisey mi oldu diye korkuyorum 🤭🤭