Melek-bebek yani gidilebilir coğunlukla geç döllenme oluyor kese gözüküp bebek gözükmüyor anneler üzülüp sıkılıyor ondan dedim kendini ona göre hazırla bi hafta sonra gel derse doktorun korkma hiç önemli olan değerlerin hayet iyi canm sağlıkla gebelik dönemin geçsin ☺️