_canan_3545 20. Haftadannsonra öneriliyormus genellikle. Benim o haftalarda biriki sikayetim olmustu, doktorum telefonda onermisti magnezyum. Ama ben de evdeyim, her gün maden suyu, muz falan beslenmemle hallederim diye dusundum ki normalde de tuketiyordum zaten ikisini de düzenli. Ama bir süre sonra dayanilmaz oldu. Hatta kramp kasilmadan 28. 30.haftada falan miydi ne acillik oldum. Tek sebebi bu muydu bilmiyorum ama doktor sen niye baslamadin hala magnezyuma dedi.
Magnezyum tablet kullanmaya basladim gunde bir defa suda eriyenlerden. Rahatladim.