Zebe 37+2 de bebeğimin doğuma hazır olduğunu ve 2 cm açılmam olduğunu söyledi doktor. Böyle bir durum yaşayanlar varsa tecrübelerini paylaşabilirler mi ? Henüz hala erken gibi geliyor bana biraz huzursuzum açıkçası ☹️
Merveatay Zebe bebeğin ciğer gelişimi 37 de tamamlanıyor canım bebegin gelişimi acisindnan bı sıkıntı yoktur sen doğuma girene kafar bikac gün daha geçer 38 olur. Normal bence endiselenme
Yusufunannesi_ Zebe canım benim de 37+4 günlükken doğdu elhamdulillah şimdi 12.5 aylık be küveze girmiyor ☺️
Pnryldrm20 Zebe Benim dün muayenemde 1parmak açıklık çıktı kaşık ağırlarım da var benim bide daha 36+4 erken gelmesin diye progestan başladı 37den sonra korkma bende geçirsem içim rahat edicek