Burdaki yorumları okuyorum doktorlar sakıncası yok diyormuş ama benim doktorum tam tersi konuştu. 20. Haftamdan 29. Haftaya kadar kullandım sonrasımda tekrar yazdırmak istedim ama doktorum yazmadı. Psikolojik bi ilaç olduğunu söyledi ve çok zor durumda kalmadıkça böyle ilaçlar yazmıyorum dedi. Bu tarz ilaçlar bebekte sıkıntı yapabilir katarakt böbreklerle ilgili sıkıntılar veya Zeka geriliği vs dedi. Özellikle de son aylar kullanmak iyi değil dedi. İlaç kullanmak iyi bi şey değil zaten dedi miden bulanırsa tuzlu şeyler ye idare etmeye çalış dedi. Ben de o günden sonra içmedim zaten bulantımda pek olmadı kusmadım da. Doktorum neden böyle bi şey dedi bilmiyorum tecrübesine güvendiğim bi doktor.