Beety26 kizlar FEMARA kullanip ilk denemede hamile kalmayanlar neden kalmadiz. ?yani iliski gununumu kacirdiz? yoksa yumurtami buyumedj? catlamadimi? endemetrium yoksa?
HilalG Beety26 benim ilk femara kullandığımdan Yumurtam gelişmemişti 9 milim de kalmıştı 2′de Doktor dozunu arttırdı Normalde ikiyken 3 aldım o ay çok güzel gelişti yumurtalarım hamile kaldım 🤲
Beety26 HilalG bende yetistj 24 mm oldu. ama tutmadi. bu ay yapmayak dedi tedavi cunki gecen ayin etkisi kalir dedi simdi gizlin kullanmak istyorum
HilalG Beety26 kuzum ben 3 sefer arka arkaya kullandım ilk klomen 14 19 milim oldu tutmadı ıkinci dediğm gibi 9 da kaldı 3 de de 2 tane 19 bi tane de 14 milim yumurtam oldu tabi herşey Allah dan
TunarinAnnesi Beety26 kuzum sakin kullanma kist oluşur ben 6 ay eziyet çekdim Kist oluşdu diye Femaranin etkisi 3 ay sende kalır zaten yumurta takibi yap 3 ay
duygufd Üç ay kullandım herşey iyi gidiyordu ama olmadı. 4. Ay tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım. Biraz kısmet işi olduğunu düşünüyorum. Umarım beklediğiniz habere en kısa sürede kavuşursunuz🙏🏻🙏🏻