Serrax canım ben de oğlumu bu sekılde adetime 4 gün kala öğrenmiştim hayırlı olsun var inşallah sanırım coraspin kullanıyorsun su an ben iğneyi kese görülünce başlanıyor diye geliyorum benim kayıplarım var ben de pıhtılaşma yok ama ben de kullacakmışım iğne ve hap dediğim gibi sanırım kese gözükünce iğne kullanacaksın