Merisu06 düşüncen çok güzel canım ama bunun hem dini hemde sağlık açısından çok fazla kuralları var. Benim oğlum erken doğduğu için uzun süre çapa yenidoğanda yattık. Bende süt anne arayışına girdim. hemşireler ve hocalar herkesin sütünün alınamayacağını, aylarının aynı olması gerektiğini, sağlık sorununun olmamasını, hatta sağlık sorunu varsa aynı sorundan süt annenin beebeğinde de olması gerektiğini söylerdi bize. Dini açıdan ise süt dna’ya etki eden unsurlardan olduğu için aynı memeyi emen kişilerin kardeş olduğunu ve kız bebekse kız bebeğe, erkek bebekse erkek bebeğe verilmesini emreder. Ayrıca aynı sütü emen tüm çocuklar kardeş olduğu için ilerde nikah sorunu oluşuyor. Eğer etrafında bulabilirsen sütü az bir anne bu çok daha iyi olur canım