Deletedmom386 27.haftaya girmiştim evet sadece ben zehirlendim bende balık yemiştim sanıyorum ondan ama oturamıyordum bile aynı abda hem kusma hem ishal vardı hangisini nereye yapacağımı şaşırmıştım sonra karnım da ağrımaya başladı gece bi gittik tee gündüz geldik sonea birinde sabah gittik akşama doğru geldik hep ağrı kesici serum verdiler vücutta su azalması diye doktoruma gittim önce o yönlendirdi sonra gece de bitmeyince hastanemin aciline gittik