Merhaba kızlar, buraya hep doğum hikayemi yazmayı hayal ediyodum daha zamanına 4 hafta varken bugüne nasipmis..
Benim ilk 3 ay düşük tehlikem vardı hep yattım progestan kullandım sonra geçti ilacı bıraktırdı doktorum. İkinci trimester sorunsuz geçti ilaç kullanmadım ama hafif bel ağrılarım ve mide yanması dışında sorunsuz geçiyodu çok şükür.
Üçüncü trimester in başında bebeğimin hareketlerini hissetmedim acile gittim bana bebeğimin iyi olduğunu ama yarın polikliniğe gidin denildi doktoruma gittigimde ise erken doğum riskim olduğunu, rahmimin kısa ve 23 cm olduğunu söyledi. Alttan muayene ettiğinde incelmen var dedi Crinone vajinal jel ile progestan verdi iki hafta da bir kontrole çağırdı rahmimin boyu 25 olmuştu dikkat etmeye devam ediyodum 35. haftaya kadar sorunsuz geldim. 35+1 pazartesi günü akşamı 27.07.2020 de akşam sancım başladı o güne kadar hiç biseyim yoktu ne ağrım ne sızım. Birden suyum boşaldı sancılarım düzenliydi beş dakika da bir geliyodu ve artıyordu dayanilmazdi artık eşimle hemen acile gittik beni çatıya çıkardılar açılmam olduğunu doğuma alacaklarını söylediler o an başımdan aşağı kaynar su döküldü korkumdan ağlamaya başladım bebeğim için çok endişe ettim daha zamanına vardı 😔
Beni doğum haneye aldılar gerekli işlemler yapıldı sancı odasına yattım inanılmaz ağrılar çektim ama en çok korktuğum için ağladım. Korkumdan ikinmayi bile doğru dürüst yapamadım bu beni çok yordu doktor eğer böyle devam edersem bebeğin tehlikeye girecek ikin ve bitsin hadi dedi bende o gazla başladım ikinmaya bağırmaktan boğazımin yandığını hissettim, gözlerimden artık yaş gelmiyodu. 22.46 da kızım dünyaya geldi çok küçüktü ve bu sefer çok küçük diye korkup ağlamaya başladım çocuk doktoru geldi kızımın durumuna baktı küçük olmasına rağmen sağlıklı denildi kuveze alındı. Bana da dikiş atıldı ne kadar dikisim var bilmiyorum.
Hala bebeğimi göremedim virüsten dolayı almiyolar süt sağıp gönderiyorum ama çok merek ediyorum yavrumu.
Dualarınizi istiyorum sizden iki gecedir hastanedeyim bugün taburcu oluyorum eve gidince bi defa gostereceklermis sonra hep süt vermeye gelicekmisim ama goremicekmisim bu beni çok endişelendiriyo.
Uzun oldu kusura bakmayın..