Merveb46 cok sevindim canım hayırlısıyla bebegini kucagina almaya.. Rabbim ne yazdıysa guzel yazar her şerde bi hayir, her hayirda bir şer vardır. Önemli olan senin ve bebeginin sagligi normal mi olmuş, sezeryan mi hiccc önemli degil. Bebeginle mutlu , sağlıklı, huzurlu bir hayat sürersiniz InsAllahhh🤲❤