ikizlerin_annesi Arkadaşlar bebeklerinize beşik mi yoksa bebek odası mı aldınız? Çilek mobilyadan baktığımda iki büyüyen beşik 3 kapaklı gardolap bir şifonyer 7 bin tutuyor. Nasıl bişeyler alsak daha kullanışlı olur siz neler aldınız 👶🏻👶🏻
[silindi] ikizlerin_annesi mobilya beşik canım bnim iki tane daha çocuk var onların odası var bunlarada böle düşündüm
hhb53 ikizlerin_annesi Ben 2 besik alıcam 3 yasına kadar yatırcam sonra odalarına geçicekler baza alıcam direk
Yagmurahmet16 ikizlerin_annesi Cok kararsiz kaldim bende buyuyen besik alsam sonradan dar gelme ihtimali olur mu yada normal besik alsak kac yaşına kadar yatabiiir orada kafam cok karışık
Nurcihan34 Ben iki beşik aldım mobilyadan canm rahat 3 yaşına kadar yatarlar onda bi şifonyer bi dolap alcam ilerde oda düşünüyorum çalışma masalı vs.
Mervishh Ben iki tane park yatak aldım bir de dolap aldım şimdilik ikisinin tüm eşyası sığar 1 yaşından sonra baza alacağım