Burcuyyy 32 haftalığım dün öğlende içtim ilaç her zaman bu saatte etkisi ni gösterir şiddetli.karın ağrısı yapar ama afedersiniz çok güzel boşaltıyor ama bebeğim toplanıyor şimdi de korkuyorum belimde de ağrım var bilgisi olan yazsın lütfen
Meriwa Burcuyyy bebek toplanması oluyor ama bel ağrısı riskli olabilir cnm dikkat et kendini dinle ve takip et
maggie Burcuyyy benim doktorum bekunisi kullanma kesinlikle demişti siz doktorunuza danışarak mı aldıbız?
Burcuyyy Meriwa bel ağrısı çoktandır var bazen geçiyor bazen çok ağrıyor da bebek toplanması çok sıklaştı korkuyorum
Burcuyyy Ikimelekannesi67 kullanılmadıgını duydum kâğıtta da yazıyor ilk 3 ay kullanılır diye ama doktor bunu verdi dün içtim bebeğim toplanıyor ve ağrım var ama hep içerdim bunu ilk değil ki