hulya_sncr47 Hamidetrk34 he cmm ya şimdi geçtim yatağıma br ümitle uyuyorum diye de yarın sabah bebeğimi görmeye gidecem detaylı utrason için heyacandan uyku tutmuyor 😂😂🤣
hulya_sncr47 Deletedmom337 Bn de normalde çok iştahlı br insan değildim yediklerime dikkat eden biriydim kilo almamak için ama bi hamile kaldım ne bulsam yiyorum 🤣🤣😂
Deletedmom337 hulya_sncr47 ye canm ama sen yinede dikkat et ben hamileligimde 30 kilo aldim simdi dusunuyorum.kara kara nasil vercem diye
Fatmalina0911 hulya_sncr47 olsun walla ye ben ilk hamileligimde resmen dünyayi karartmistim😅 7. Ayda felan rahat Yemek yemege basladim, 8/9 da artik cok acikiyodum doymuyodum😂😂
muhendisanne1 Hamidetrk34 canım aramızda 1 gün varmış bende an itibariyle 29+0 oldum kaç kilo aldın peki bu iştahla 😅
Hamidetrk34 muhendisanne1 11 kilo aldim vallah çok zayıftım ben hamile kaldığımda 40 kilo dum yavrum şuan çok tuaf geliyor bana 😂
hulya_sncr47 Deletedmom337 cnm Bn çok kolay kilo alıyorum çok kolay veriyorum inşallah onu da veririm dikkat ediyorum gene cnm Teşekkür ederim 🤗🤗
Evlat_can hulya_sncr47 canım bende öyleydim 4aylikken doktorum şüphelendi tahlil istedi meğersem şeker varmış insallah seninki normal acımadır
hulya_sncr47 Evlat_can cnm şeker yüklemesi yaptım cnm temiz çıktı çok şükür doktor bebek büyüyor ondan dedi
muhendisanne1 Hamidetrk34 ooo yaramış hamişlik biçimsiz kilo değil de azcık alsan güzel olur sanki 40 kilo epey azmış 🙊
Hamidetrk34 muhendisanne1 evet en cok düşündüğüm sey ama popo ve yuzden aldim çırpı bacakli birseydim şimdi giydigim hersey guzel duruyor ustumde canim 🤣🤣