semragll11 kaç haftalıksınız siz sadece pişirdiğiniz yemeği mi yemiyorsunuz yoksa dışardan gelenleri de mi yemiyorsunuz eyer yaptığınızı yiyemiyorsanız arada dışardan yemek söyleyin böylece bünyeniz yavaş yavaş yemeğe alışır sonra geçer Bn öyle olmuştum yaptığımı yiyemiyordum hafif şeyler atıştırıyordum yada dışardan ekmek arası döner alırdım bazen midem bulana bulana yiyordum bastırdım yani elma yoğurt su çok tüketim 20 haftalık hamileyim üç kez kustum afedersiniz br kere dışardan yediğim yemek be keresinde kahvaltıdan sonra diyeri de araba tutu bni öyle çok şükür inşallah sizin de geçer bu ara iştahım yeni açıldı Benin de belki sizin de açılır 🤲☺️