herkese selam arkadaşlar 9.haftadayım ve ara sıra aniden kasık ağrıları yaşıyorum ilk çocugumda byle ağrı yaşamadıgım için tuhaf geldi bazen sol bazen sağ kasıgımda ağrı oluyor ve aşırı derecede akıntı yaşıyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı aranızda düşük tehlikesi gibi bişey olmasından korkuyorum doktora gittim ama sadece ultrason baktı ve bişy demedi 🤷🏼♀️