Kızlar benimfe bi tanıdığımın yüksek çıktı 2. Testte yüksek çıktı genetik test yaptılar bebeğe sonuç 3 ay sında çıktı ve tertemiz geldi doktorlar birkere daha genetik test istediler ama 3. Aydan sonra belirti verem bi hastalıkmış bebeğim şuanda bi sıkıntısı yok 2. Genetik testi bekliyoruz sanırım oda temiz gelecek