Doğuramıyorum!!!! İkici bebişim ve 15 yıl aradan sonra beni bi hayli zorladı sıcaklarda denk gelince Öldüm öldüm dirildim neyseki 39. Haftaya geldik geçen hafta iki gün sancı çektim tık yok ama aynı şekilde dün gece yine sancım oldu acile gittik yine bişey yok nst de sancı çıkmıyo açılmada yok annem kayınvalidem dualar zemzemler neler neler ama tık yokkkkk çok bunaldım ağırlaştım bian önce doğurmak istiyorum hayırlısıyla🐣