Merhabalar hanımlar ben 35 haftalık gebeyim ve aşırı kansızlık sebebiyle kan ilacı takviyesi alıyorum serumla 3 haftadır ama bugün yaptırdığım kan tahlilinde hala kansızlığım olduğunu gördüm henüz doktoruma göstermedim ama aklıma takıldı yani bu durumu yaşayan var mı ? Ilaç tedavisine mi devam ediliyor nasil bi yol izleniyor bilgisi olan var mı?