Kulkakule Slm tüp bebek tedavisi ile 5 hafta 3 günlük gebeyim . Daha şimdiden 3 kg almışım üst bacakta birikiyor gözle görülür şekilde. Ve karnım önceden de vardı sezaryen olmuştum kilo da vardı . 76 kg ile başlayıp 79 fln oldum. Halbuki kilo almamam lZm . 2 litre kadar su içiyorum . Sıkıldıkça yiyorum doğru 🙈😞 yalnızım evde hiç bir iş yapmıyorum birşey olacak diye düşünüyorum bebeğe . TV başında sürekli ne yesem diyorum sıkıntıdan açlıktan değil . Nasıl durdurabilirim kndimi . Şeker tansiyon çıkıyor kilo almamam lZm. Ne yemeliyim ne yiyorsunuz kaç kere ? Akıl verin bna .
Meriwa Kulkakule canm valla açıktıkça bi bardak su içiyorum bide yürüyüş yap durumun müsaitse uygunsa hareket etmeni tavsiye ederim 37 deyim 11 kilodayım
Cglrtgce Kulkakule canim cok hızlı başlamışsın böyle yapmamalısin ilerde doğum için de zor olur evet bebeğine bisey olacak diye tabiki korkabilirsin en azından yürüyüş yap ama fazladan yemek buna dahil değil canin her bisey istediğinde kuru meyve yaş kuruyemislerle kefir vs tuketebilirsin bebeğine de faydası olur hem :)
Defneada Kulkakule 12. Haftaya kadar çok hızlı alınıyor anlamadan. Sonra o şiş ödem gider miden de düzelince kilo alımın normale döner.
prensmusta Kulkakule ilk haftalarda kabızlık,şişkinlik,hazımsızlık çok oluyor,ama ilerledikçe vücut hamileliğe alışıyor bu seferde farklı belirtiler çıkıyor😬 en güzeli abur cuburu,hamur işlerini,ekmeği kesmek,sonrasında düzene girer sıkma canını☺️
Kulkakule Cglrtgce evet aldım kayısı fındık ceviz badem yiyorum sonrasında bi ne yesem isteği 😔 sigarayı da bıraktım tüp bebek tedavisi ile birlikte ondan mı böyle Ağzım boş durmuyor . Bna bir günlük ne yiosunuz kaçta yiyorsunuz yazar mısınız ?yada ev işi vb spor yapıosanz kaç dk fln biraz anlatrsanZ çok sevinirim neyi yanlış yapıyorum göreyim diyeceğim ama komple yanlış yaptıgım aşikar sanırım 😞😞😞
Cglrtgce Kulkakule Ben 17. Haftadayim 1 kg aldım bazen de şışkinlikten çıkıyor yani 500 gr falan aldim ama özel bisey yapmiyorum herseyden yiyorum ama fazla değil paketli gıda tuketmiyorum çikolata vs beyaz ekmek yemiyorum hep tahil bugday ekmegi gunde 3 litre su kesinlikle içiyorum spor yapmıyorum ama evde baya hareketli bi insanim yapimdan dolayi. İlerleyen haftalarda zaten doktor vitaminde verecek sana o bebeğe yarıyor sana da ekstra kilo yapar dikkat etmelisin bol su yogurt karpuz yaz ayında beslenmek çok kolay canim sebze yiyebilirsin ama cidden dikkatli ol psikolojkte etkilenirsin
Kulkakule Cglrtgce çok doğru diyorsun bir diyetisyene randevu fln alayım . Keşke biri yapsa yemeğimi de verse Bnde yesem başıma bekçi lazım . Yarın sbh kese görmeye gtcz inş yarından itibaren uygulamaya geçiyorum inş . Haşlanmış yumurta domates peynir biber badem ceviz vb . Bol su . Arada süt yoğurt ayran fln içmem lZm hiç içmiyorum aklıma gelmez 10 yıl içmesem çay da öyle hiç içmiyorum normaldede . Çok teşekkür ederim inş burdan yazışırız yine Bnde gelişmeleri haberdar ederim 😊💞💞
D3ryaoz Cglrtgce ben ilk 3 ay 5 kg verdim sabah çubuk kraker akşam patates yiyordum yada sadece beyaz peynir
Evlat_can Bol süt iç meyveyi fazla tüket 26 haftalık hamileyim 3kilo aldım canin biseyler yemek istediği zaman meyve tüket
melodia Evlat_can meyveyi çok tüketmemek gerek canım çok şekerli sonuçta… özellikle karpuz, şeftali gibi meyveler.
Kulkakule Ates2020 sadece folik 1 folik asit kullniyorum cnm . Bn evde tum gun tekim Sikiliyorum zaman gecirecek bi sey de olmayinca . Isi de biraktim tup bebek suresince
Zeyyno_ Kulkakule evde zaten başka bişey yapılmıyor ama yemek yerine karpuz kavun meyve yiyebilirsin açlığını yatıştırsın diye ben ara öğünlerde meyve normalde de gerektiği kadar yemek yiyorum zaten fazla yiyen biri değlm ilk ayda çok iştahlıydım biraz almış gibiydm 5+2haftalıktık o zmn ama en fazla 1-2kilo sonra bulantılardan dolayı hepsini verdm 60tım 58kiloya düştüm şimdi 20+1haftalığız 60kiloyuz 🥰🥰🥰
Kulkakule pptya01 Sen lutfen yorum yapma . Nasil aliyoruz acaba ! Almisiz ki yazmisiz ! Ikisi testi yaptrmam sekeri yukletmem Süt bankasi vebaldir fln yorumlarini lutfen kendine sakla . Ayni sekilde dusunmuyoruz . Elestirin diye yazmadim yardim tavsiye istedigim icin yazdim .siz kilo almadiniz diye millete nasil aliyorsunuz 1 2 3 kg fln diye sasirmaniza sasirdim Bnde . Her neyse … iyi gunler
Kulkakule pptya01 canim hakkini helal et ben yanlis anlamisim Seni tekrar okuyunca anladim . Malum hamile lik hepimiz de vAr biraz atar gider sinir 😞 tekrar k bakma olur mu yanlis anlamisim sert cikmisim hassas geciyor bnmki malum ilaclardan
Homeless20 Kulkakule tüp bebekte kullanılan ilaçlar kilo aldırıyor zaten canım dikkat etmeye çalış evde abur cubur bulundurma meyve yoğurt kuru yemiş falan ye sıkıldıkça ama onuda aşırıya kaçırma. Sakız çiğne bol bol
gokcecan Kulkakule bulantıların başlar 7.haftadan sonra yiyebileceğini düşünmüyorum zaten. ben ilk dönemlerde havuç ve aalatalığa dadanmıştım. Senin gibi de 70lerde başladım hamileliğe. Şuan 82yim 31 haftalık hamileyim. Kendimi durdurdum. Acıktıysaö yoğurt yedim kase kase. Elma havuç faln yedim. Ona rağmen gene de kilo aldım. Yapımız elverişli zaten. en başta TUZ u kes hayatından hamurişini çıkar ekmeği 2dilimle sınırlandır bol peynir ceviz yumurta ye. çünkü eminim sende benim gibi şişenlerden olcaksın. Bi tutam tuz ayaklarında ve ellerinde mayalı hamur kıvamında şişlik yapcak :( inan ellerini yumruk yapamıyosun :( bebişiniz şimdiden hayrlı olsun inş kucağına almayı nasip eder rabbim.. tebrikler :)
Kulkakule gokcecan cnm ayni durumdayiz Sen yine iyisin cogu gitmis azi kalmis .ins sikintisiz atlatiriz allahin izniyle .ben nefes alsam yariyor dicem artik 🙄😀
Homeless20 Kulkakule bende tüp bebekle hamile kaldım ilaçlar şişirdi resmen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Dikkat etmezsek alcak başını gircek kilo
Kulkakule melodia bn makarna pilav Ekmek fln faZla yiyorum .buna dur dedim bugun bakalim takip etcm ins almam artik boyle hizli
Evlat_can melodia çok değil tabikide ölçüsünde mesela ben günde birkere gece yatmadan yiyorum meyvemi