Damlaayz04 Kızlar merhaba ben ilk tsh baktirdigimda 4 çıktı daha sonra tekrar test yaptırdım 3 çıktı en son yaptırdım düşmüş bıdahaki ay kontrol için tekrar yaptır dedjbdoktor ben en sonuncusu baktirabildim sadece sizdede böyle kendiliğinden düşen varmı?
Merve39 Damlaayz04 ilaç kullanmama rağmen düşmüyor, bence kontrolü elden bırakmayın yine de arada kan verin
ceren90 Benim 9 haftada 6.4 çıktı 13 haftada 4.4 19. Haftada 2. 3 çıktı yani hiç bişey kullanmadım kendisi düştü
ceren90 Damlaayz04 yok sormadım sadece bir zararı olur mu diye sordum olmaz dediler ben ihmal ettim biraz o arada kendiliğinden düşmüş tsh
nby Bende her ay kontrol ediyorum hamileliğimden önce yüksekti hamilelikle birlikte düştü bazen 3 bazen 2 çıkıyor tekrar 3 doktor ilaç vermedi değişkenlik gösteriyor surekli
Damlaayz04 nby bende doktora gosteremedim hiç sonuclarimi en son gittigimde de şuan normal bidahaki ay tekrar test yaptır dedi bakalım artık nolcak
nby Damlaayz04 ben doktor istemesede her ay genel bı kontrol amaçlı tüm degerlerime baktırdım onlarida her gittiğimde gösterdim sizde doktor muayenelerinizde gösterin bazı doktorlar için 3 normalken bazı doktorlar yüksek olduğunu düşünerek ilaç kullandirabiliyor
Damlaayz04 ceren90 benimde kendiliğinden düştü aslında sanırım hamilelikte yükseliyor daha sonra düşüyor galiba çünkü bende hiç ilaç başlamadım kendiliğinden yavaş yavaş dustu
ceren90 Damlaayz04 aynen öyle hamile olmadan önce neyse o haline dönmüş benimkide zaten ne kadar doğrudur bilemem ama doktorum 10 ve üzeri olursa bir ihtimal çocuk için tehlikeli demişti
Damlaayz04 ceren90 evet kağa kocatepeyi dinliyorum bende oda değerlerin baya yüksek olması lazım çocuğa zarar vermesi için dedi insAllah oyledir
sue92 Benim de 2.83 çıkmıştı ilk kontrolde. Doktorum ilaç başlamadı. Bayram sonrası kontrolüm var bakalım ne diyecek.