Merhaba.. benim suyum cok azdi.. 18. Haftadan beri her hafta kontrole gittik.. suan 26.haftadayim.. ilk ogrendigimde hemen havuc suyuna basladim gunde bir bardak mutlaka ictim.. 4 hafta icinde kendini belli etti ve artmaya basladi. Gecen hafta kontrole gittigimde doktorum ilk halinizi bilmesem sizi kandirmislar derdim dedi.. suan bir sorunumuz yok.. karpuz ve havuc suyu cok iyi geliyor.. umarim sizinde duzelir zamanla..